Monday, June 17, 2013

Aku sentiasa bermimpi dan berdoakan mu sebagai jodoh terbaikku

Awak…semoga Allah memakbulkan doa-doa saya awak. Saya berdoa awak adalah takdir dan jodoh saya awak…walaupun berlaku sekarang ni..insyaAllah tidak akan memutuskan takdir kita awak. Amin ya rabbal alamin.

Mengongkong? Cemburu buta? Panas Baran?

Huhu..ya Allah, aku tahu aku telah melakukan setiap daripada kesilapan ini Ya allah…huhu. Tapi benarkan aku betul-betul sang pengongkong ya Allah, benarkan aku si cemburu buta ya allah, dan aku si panas baran Ya Allah?

Huhu…panas baran ya Allah, aku tak tahu mengapa aku boleh bersikap sedemikian…aku harap ianya adalah salah faham sahaja ya allah…sedangkan selama ini untuk memarahi wanita pun aku tidak sanggup apatah lagi melukai hatinya ya allah…huhu..ku sentiasa bersikap memaafkan ya allah…walaupun sering di perlakukan seteruk itu, tapi ku cuba untuk menjadi erti hidup pada memberi….namun, apabila, ak tersilap melakukan kesilapan ini ya allah..aku tak tahu mana punca ya allah…Cuma ku harap ianya adalah salah faham semata-mata…ya Allah.. kerana aku sygkan wanita ya  allah, aku mnghormati mereka ya allah..ak melindungi mereka ya allah….apatah lagi diri mu awak…ku tak pernah terfikir utk bersikap sedemikian dengan mu..andai kau terasa sebegitu..tolong lah awak..anggap lah ia salah faham sahaja awk..dan selepas ini sy takkan mengulangi salah faham ini awak…huuuuuu.

Cemburu?...ya allah ini akui ya alllah…daku adalah sang pencemburu…tapi ku menyemburui atas batas-batas agamamu ya allah…ya allah, aku tidak menolak sikap ini ya allah..kerana ia adalah satu keprluan bagi ku sebagai sang suami nanti…namun, ak mengaku adakalanya aku silap…mungkin sikap ini aku mengambil dengan keterlaluan…huhu sampai aku mampu melukai hati mu…Awak, anggap lah ini juga sebagai salah faham awak…aku tidak pernah mengingin tuk melukakan hati awak…Cuma kadang kali…kesilapan menguasai diri..dan harapnya allah sntiasa menjaga saya dari bersikap demikian yang keterlaluan lagi ya allah…huhu. Maaf kan aku awak…

Pengongkong? Huhuhu…istilah yg sentiasa memeningkan kepala ku ya allah…adakah aku bersikap sedemikian..huhu..ya allah, aku adalah pencinta jahil ya allah….mungkin slah ku juga ya allah, aku terlalu mengasihinya..sehingga bait-bait kasih menjadi suatu yang berat untuk dirinya ya allah…aku pun xtahu mengapa aku terlalu mengikut kesilapan..ya allah, awakkkk..ini semua salah faham ya awak…sy tak terniat pun tuk bersikap seteruk itu awak….huhu..maafkan saya awk…moga allah,  mengampunkan dosa-dosa saya dan awak memaafkan kesilapan saya….dan moga allah meyambungkan perhubungan kita dan awak meneruskan bersama saya sekali lagi awak.

Huhu…awak. Maaf sangat2 awak…


Percayalah saya ikhlas terhadap awak…huhu.

No comments: